19 maj

Jag vaknade för en stund sedan och nu sitter/ligger jag och äter min otroligt fina frukost. Jag börjar nästan bli helt frisk nu så imorgon ska jag till skolan. Eller jag måste väl typ. Efter skolan ska jag på klänningjakt. Jag ska köpa en klänning som jag ska ha på syster konfirmation och på skolavslutningen tänkte jag. Så jag hade hoppats på att någon snäll en ville följa med mig. Men det är det väl ingen som vill eller kan antar jag?

Idag ska jag ta tag i svenskan som ska in imorgon. Om jag känner för det så gör jag kanske lite multimedia och grafisk också. Annars så är det ju inte så fint väder idag så jag ska väl bara göra det jag är bäst på, ligga och lata mig i sängen. Hörs sen!

Lämna en kommentar

