Jag hatar matte mest av allt

Har suttit i typ en och en halvtimme och försökt plugga matte. Ett tal har jag lyckas räkna ut efter att ha läst hur man ska göra flera gånger. Dom andra skiter det sig bara med och jag fattar verkligen ingenting. Jag blir så irriterad och arg på det här så jag typ börjar gråta. Och aldrig att jag tänker börja gråta över matte. Så jag tänker göra något annat nu, försöker igen ikväll när mamma är hemma och se om hon kan få in något i min hjärna, som jag inte glömmer bort på en gång. Annars går jag till provet imorgon skriver ett IG och går på lektionen på fredag och försöker komplettera upp det.

Lämna en kommentar

