nervöst

Hela min dag imorgon känns bara jobbig och förvirrande. Något jag hatar är tandläkaren, och imorgon ska jag dit två gånger! Först dirket på morgonen här hemma och sen igen kvart i två i Falun. Där emellan har jag skolfotografering, och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka till skolan och vara med på den eller om jag skiter i att gå till skolan överhuvudtaget som jag hade tänkt från början. Grejen är att min klass inte har kommit på något kul att göra på kortet än? Jag vet inte om jag vill med om vi bara ska sitta där helt vanligt och fula oss. Men samtidigt, så vill man ju ändå vara med. Om några år så vill man ju titta tillbaka och se hur man såg ut. Och ganska tråkigt äre ju, att inte vara med. Så, jag vet inte.. Jag hinner ju om det går fort. Annars får jag väl komma lite sent till tandis.

Men grejen är att jag ska sätta i tandställning imorgon. Dock bara i övre käken, eftersom jag sen ska ta bort två tänder i nedre och sen sätta i tandställning där nere också. Men, jag börjar bli nervös nu. Jag vill inte. Men jag vill ha fina tänder, och få bort mitt underbett. Jag överlever nog tandställning också.

Nu ska du bort, gluggfan

Lämna en kommentar

