idol

Eftersom jag har tråkigt, är sjukt godissugen och är småsur för att de inte visar Blog Adwars ikväll på tv utan nästa vecka. Liksom, vad är det för något? Då vet man ju redan vilka som har vunnit. Ajo, spännande.. verkligen.
Men ja, som sagt, jag har tittat på idol och funderat lite och då tänkte jag att jag lika gärna kan dela med mig av mina funderingar.
VEM ÄR BÄST?



VS.


Det är väl ingen snack om saken egentligen. Darin är ju sjävklart bäst, och sen sjunger dom olika i refrängen och det är väl Darin som sjunger rätt?



VS.


Ni vet vem jag tycker här. Tycker om Nicklas starkt men Robin vinner i alla kategorier som finns typ.

kommentera nu, sötnosar :* jag vill veta vad ni tycker också!

Lämna en kommentar

