oktober 30

Jag orkar egentligen inte blogga när jag ändå inte är hemma. Men jag, lina, jenny och malin har snartsnart städat klart hela lägenheten så den är jättefin!

Jag ska snart klä på mig lite så ska vi gå en sväng till kupolen, sen äta och sen göra oss klara för ikväll! Jag är jättepepp och det kommer bli awesome!
Och jag ska ta massa bilder 🙂

Jag kommer förresten inte komma hem fören på söndag, eller om jag ens orkar åka hem då? Så jag kommer nog inte skriva så mycket framöver. PUSSSSSSSS!

Lämna en kommentar

