tagga party

Ikväll smäller det. Sista festen innan jul, sista festen för iår (förutom nyår) och alla mina vänner är där. Jag har en känsla av att det kommer bli asbra ikväll. Inget ska gå fel och vi ska bara ha kul. Ute i skogen hemma hos nisse ska vi vara.
Och nu har jag satt på partymusiken och sminkar mig och gör mig klar. Det är två timmar kvar tills jag ska åka men skönt att inte stressa så ju. AHJO, kommer hem sen inatt. Bästa festen och kvällen skare bli, ja det ska det!!!!

Lämna en kommentar

