Eurovision 2011

Usch vad jag har kissat mycket idag, förstår inte riktigt..

Kollade lite på eurovision kvalet ikväll. Trodde nästan inte Sverige skulle gå vidare när de ropade upp Sverige sist av alla. Blev nästan lite nervös. Och det blir jag alltid när det handlar om röstning. När någon ska vinna, eller när någon ska åka ut någonting. Även fast jag knappt bryr mig så kommer det alltid en smygande känsla i magen. Ungefär varje söndag i Big Brother också. Förstår inte varför? För de flesta söndagar har jag tyckt att det kvittat vem som åkt ut av de nominerade. Är det bara jag som blir nervös ändå eller? Haha.

Och jag hörde även att Lena som vann för Tyskland förra året även tävlar för Tyskland i år igen? Ida berättade för mig att de hade skrivit några låtar bara för henne och så fick tyskarna rösta vilken låt hon skulle framföra. Hur tråkiga är dom egentligen? Tror verkligen inte hon kommer vinna i år igen precis 😀 Nej, Danmark är mina favoriter!

Lämna en kommentar

