Hemma från kryssningen

Jag kom hem igen vid 22-tiden och har även mättat min hungrige mage och tvättat min ofräscha kropp. Nu däremot ligger jag i min sköna säng! Och kommer även somna inom en snar framtid eftersom jag bara sovit knappt 3 timmar idag. Men, den här kryssningen kan vara det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Iallafall när det handlar om fest. Förutom att jag tappade mitt finaste armband som gjorde mig väldigt ledsen. Men förhoppningsvis kommer jag ha ett nytt likadant snart 🙂

Nu ska jag kika igenom lite bilder och sen sova. Ska även sova så jävla gott.

Hittade en film från dansgolvet på FB klockan tio i fem på morgonen som jag skymtades med i. Om ni vill så kan ni ju också titta vetja; LÄNK

Lämna en kommentar

