Godmorgon?

Jag har så jävla ont i mina fötter, typ 20 blåsor och sår på dem eller liknande.

10 minuter över tolv vaknade jag iallafall. Även om jag hade fått ett sms 5 minuter tidigare så vaknade jag inte av det, och då brukar jag vakna om jag får sms. Innan jag vaknade så drömde jag att jag var vaken? Jag kollade vädret och klockan och sådära. Sen vaknar jag ändå och inser att det var en dröm? Jag ligger exakt lika så som jag minns att jag somnade och har inte vaknat en enda gång. Men nu har jag sovit ut och ska göra något vettigt resten av dagen. Jag börjar med att äta frukost i sängen som vanligt.

Lämna en kommentar

