LISTA kuligt

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? – nedå, rätt nöjd med längden jag.
2. Skulle du vilja väga mer? – haha absolut inte
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? – asförbannad
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? – ohja (H)
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? – kör på!

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen? – nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? – japp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? – jorå
4. Kan dina föräldrar lita på dig? – klart
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – brukar inte prata när jag sover så ja.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? – ja
7. Kan dina vänner lita på dig? – såklart
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – tänka mig ja, men skulle nog inte göra det nu iallafall va.
9. Kan du suga? – ja?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – men ja

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – har nog hänt ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – tror det, heh
3. Har du syskon? – yesbox
4. Har du någonsin pussat en groda? – nej, jag tror inte det 😀
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – vettt inte
6. Har du varit full den här månaden? – ja!
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? – nä
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – jaaaa
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? – nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? – den tanken har nog slagit mig
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? – … har jag?
14. Har du haft sex med mer än tre personer? – ja
15. Har du ljugit på någon fråga än då? – men varför?

Tjugo VEM.
1. Vem är din bäste vän? – har många fina vännur
2. Vem älskar du? – älskar några stycken men till Fredrik säger jag det oftast så.
3. Vem hade du senast sex med? – jävla sexfrågor ;o med min man
4. Vem vill du bli full med? – med den som vill bli full med mig
5. Vem är den bästa artisten? – lasse in my ♥ m.fl
6. Vem pratade du senast i telefon med? –  fick ett fint samtal av jenny 🙂
7. Vem har du en liten crush i? – oh… hemligt
8. Vem är snyggast i hela världen? – jagsjälv kanske?
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? – till den som vill dela lite med mig
10. Vem är snällast i världen? – jag själv igen
11. Vem är din bästa kompis? – är det skillnad på bästa vän och bästa kompis eller va?
12. Vem vill du prata med? – mami
13. Vem sov du senast med? – freddan!
14. Vem såg du senast full? – såg massa fulla på kryssningen i helgen
15. Vem slog du senast? – var säkert på fredrik lite granna
16. Vem vet allt om dig? – ingen
17. Vem kysste du senast? – fredrik igen!
18. Vem kramade du senast? – fredrik igen!
19. Vem kan berätta allt för dig? – det vet jag inte heller.

Tråkiga frågor. Tråkig jag. Kul att det fattades två frågor också (y)

Lämna en kommentar

