Trött

Jag kan snart inte blogga på den här datorn längre. Eller inte göra så mycket alls på den här datorn för den delen. För min bokstav ”T” har gått sönder och blir bara värre och värre. Och för att kanske få en möjlighet att få det fixat måste jag vara i skolan. Är jag i skolan? Nej för jag har jävla APU som jag inte ens vill vara på. Ni anar inte hur mycket jag vill till skolan just nu. Alla andra längtar därifrån men jag vill dit. Det är inte så himla mycket kvar och att ha APU precis såhär på slutet är det sämsta jag varit med om. Det är ju nu jag vill vara i skolan. Jag vill vara med Bella och ta vara på den lilla tiden jag har kvar på gymnasiet. Det är en sån konstig känsla jag har inför studenten. Jag längtar jättemycket för att allt verkar vara så jävla roligt men ändå vill jag inte gå ur gymnasiet?

Åh. Dör.

Idag har också varit en sån dag då jag vill flytta härifrån varann minut. Jag tror inte ni förstår hur stor min vilja är. Jag är så trött på det här så jag kan spy.

Lämna en kommentar

