Torsdagskvällen typ

Jag känner mig nästan lite trött i armarna efter dagens träning. Det värkte i dom under träningen men det är bra för nu kommer mina muckler fram!

Sen måste jag verkligen skaffa mig ett jobb också, om det är någon som har något över får ni ju gärna ge det till mig. Oki? Bra.

Imorgon är det fredag igen och det kanske blir en liten tripp till Leksand på kvällen. Bra det också eftersom jag är sjukt trött på att bara sitta hemma och uggla. Hoho.

Nu har jag hoppat från ett samtalsämne till ett annat pang poff. Skoj (y)

Lämna en kommentar

