Fullt upp

Insåg att jag inte kommer ha tid att träna någonting på friskis nästa vecka. Har saker att göra hela veckan, vill ni veta vad? Klart ni vill. Minns ni när jag brukade köra på denna kalender i bloggen?

Jag har alltså dans 4 dagar den här veckan. Jag är ganska helt säker på att jag inte kommer fortsätta dansa dock så nu blir det sista veckan. Sen har jag ju inte köpt skor till min studentklänning än, så det måste göras denna vecka. Jag har tittat lite innan men hittar nästan inga bra? Dom ska inte vara i en stark färg. Vill inte att dom ska sticka ut så mycket så dom tar upp all uppmärksamhet från min klänning.

Lämna en kommentar

