Äcklad

Anledningen till att jag inte dödar småkryp är inte för att jag tycker de är värda att leva och sånt tjafs utan det är för det är så JÄVLA äckligt. Hatar tillexempel när en mygga sitter på någons arm och den smäller till den? Eller bara smäller till den mellan handflatorna och så får dom en död utsmetad mygga på handen och troligtvis lite blod som rinner ut från den. Åh, blir äcklad av bara tanken.

Nu när jag har legat här i sängen framför datorn så är det ett småkryp inne hos mig, vet inte vad det var men den sätter sig i alla fall då och då på min datorskärm. Alltså i vägen för mig. Jag vill som sagt inte döda den utan bara skjuter iväg den så den försvinner. Såklart råkar jag då komma åt lite för hårt och lite för mycket med fingret så den dör. Och det kommer blod på min dataskärm. Inte okej någonstans. BLEEEH!

Lämna en kommentar

