Städ-dag

Blev väckt i morse klockan 9 och klädde typ bara på mig och sedan åkte jag till sommarstugan. Har städat hela dagen. Jag hjälper som sagt mormor att städa och grejer för att få min peace and love biljett. Eller jag har den ju redan. Såklart. Men hjälper fortfarande till så det ska löna sig.

Nu är jag däremot hemma igen! Förstår om ni har saknat mig :’) Jag ska göra lite historia, eftersom jag fick reda på igår att jag fortfarande inte var klar med en uppgift. Åh, blir så arg på den här jävla APU’n……

Lämna en kommentar

