Definitivt. Kanske.

Jag kollade på en film ikväll som hette Definitely maybe. En typisk romantisk komedi ni vet, men den var rätt bra faktiskt! Nu ligger jag däremot nerbäddad i sängen. Och… drömmer mig bort härifrån. Typ. Är så sjukt ressugen?! Känns som jag kan åka till vilket ställe som helst, bara jag får komma bort härifrån ett tag.

Imorgon ska jag förnya mitt pass. Tror inte jag kommer bli mindre sugen på att resa då. Tvärtom.

Lite bättre bild på linnet jag hade i fredags. Som jag fick av mamma när hon kom hem från Malta. Vill också till Malta 😦

Lämna en kommentar

