Drömmer om dans

Har drömt om dansen hela natten. Drömt speciellt mycket om att komma försent när vi skulle träffas. Och att mina kläder inte passade eller att jag hade fel kläder. Jag dansade bara en dans under drömmen och den gick bra, gjorde inte så mycket fel men däremot stod jag på fel plats. Stod så långt ut att jag knappt syntes. Bra jobbat!

Drömde också att Fredrik skulle börja dansa med mig tillsammans med en annan kille (HAHAHA?)

Jag är nervös inför uppvisningarna kan jag erkänna. Speciellt dansen jag står längst fram och inte kan titta på de framför mig… Blir att öva hela dagen idag rå.

Dansen i julas, ser ni mig? Snyggt eller?

Lämna en kommentar

