Uh..

Nu är jag hemma igen! Med en huvudvärk som utav helvete. Mår illa också så kanske är lite migrän typ? Har tagit tablett så får väl hoppas att det går över. Vi var först i Sågmyra där Ida lämnade tillbaka ett par skor och köpte ett par nya, vi var även in på Lager 157 där jag jag hittade ett par jeans som fick följa med mig hem 😀 Sen åkte vi till Falun där jag hittade skor till studenten, både under dagen och natten. Asbra.Vet inte om jag orkar visa er ikväll, beror på om jag börjar må bättre sen så. Annars ska jag dö lite i min säng ♥

Lämna en kommentar

