Åhh…

Dansen gick bra åsådära. Kul var det också. Det var som jag hade tänkt mig ungefär. Imorgon är det uppvisning och tror nog det kommer gå bra. Det också.

Däremot är jag jävligt trött just nu. Trött på mitt liv alltså. Trött på bloggen. Arg på alla som får åka utomlands och inte jag. Ledsen för att ingen vill festa och gå på krogen med mig. Arg för att jag har APU och vill till skolan (inte första gången den händer nej). Arg för att jag inte har några pengar. Arg för att jag inte har något jobb så jag kan få några pengar.

Ni kanske förstår. Dör nu.

Lämna en kommentar

