GENREP

Vad är det med er och att ha slutat kommentera? Vet att ni inte brukar det i vanliga fall heller men sen jag bytte till wordpress har jag bara fått TVÅ kommentarer?! Och det var ju ett tag sen nu.. Är det bara för jag bytt upp mig eller? Min blogg kanske är lite sådär nu men den kommer bli bättre snart, lovar.

Ska åka iväg alldeles strax nu. Till Djurås. Till Lindberghallen. Två stycken genrep står på schemat. Kommer hem igen runt 9 skulle jag tro. Håll tummarna för att det går bra för mig nu!

Två snygga finnar har jag lyckats skaffa mig på hakan också (y)

Lämna en kommentar

