Trött torsdag

Förstår inte varför jag är så trött? Alldeles nyss var jag ju inne i en period där jag somna runt 2 på natten och vaknade 11 eller ibland 12. Nu är jag jättetrött och slocknar halv tolv och när jag vaknar halv 11, orkar jag knappt gå upp? Jag vaknade flera gånger nu på morgonen men somnade om på en gång varje gång men när klockan var halv 11 tvingade jag upp mig själv, vill inte sova för länge.

Idag är det genrep för dansuppvisningen. Kommer faila på låten jag står längst fram på som fan. Ska försöka öva hela dagen, hur svårt kan det vara att få in egentligen?

Småorolig tjej

Lämna en kommentar

