Fotografering

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i en fotostudio och fotat med mamma och Ida. Det var en sån här ”modell för en dag”-grejs så det var sminkning och sen fotografering dårå. Tråkigt nog var det väldigt dyrt men 3 bilder fick vi med oss hem. En av bilderna på mig och Ida är vår morsdagspresent till mamsen!

Jag fick en brunsotning som jag blev väldigt nöjd med. Känns lite tråkigt att behöva tvätta bort det ikväll faktiskt.

Det var också väldigt kul och om ni nu skulle få ett samtal om dom som tycker att ni också ska komma så är det för att jag har skrivit upp er på en lista. Hehe, så det funkar antar jag!

Lämna en kommentar

