Innan jag somnar

Uh, min mage kurrar. Hatar lite att vara hungrig innan jag ska somna. Ännu en anledning till att jag vill somna snart. Den första anledningen är för att jag ska upp imorgon och åka en sväng till Borlänge och min APU. Imorgon kväll är det också en liten redovisning som Ida och hennes vännur sätter upp om deras långa skolresa som jag ska iväg och kolla på. Kul!

Förresten så var jag ute och övningskörde nu på kvällen. Gick riktigt bra och om jag bara nu kan göra det här typ varje dag så kommer det nog inte dröja så himla länge innan jag har körkortet i min hand 😉

Lämna en kommentar

