Tiden.

Klockan börjar närma sig ett och jag ska snart sova. Snart alltså. Imorgon (idag) är det näst sista maj. Från och med idag är det 3 dagar kvar av APU’n och sen har dessa jävla 5 veckor gått. Känns som det gått jättefort men ändå inte. Känns som det var längesen jag var i skolan men första dagen på APU’n känns som igår. Är väl påsklovet där i mellan men men. Aldrig någonsin i hela mitt liv (hittills och kommer aldrig hända igen) har jag längtat så mycket till skolan.

Har så jävla blandade känslor inför studenten så det är sjukt. När jag tänker på hur roligt det verkar vara så går ett lyckorus genom hela min kropp och jag längtar. Känslan av att inte heller behöva tänka på att man måste plugga känns så otroligt skönt. Men känslan av att jag inte vill lämna gymnasiet är ändå så himla stark. Allt blir så rörigt. Kaos i både knoppen och kroppen liksom.

Sitter på en random cykel(?) utanför skolan där jag snart springer ut i min vita klänning och studentmössa.

Lämna en kommentar

