Update

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har nästan lite tråkigt idag. Skulle egentligen till tandläkaren idag också men fick hem ett brev häromdagen att de hade ändrat min tid till min födelsedag(!) Ja, då har jag ju verkligen tid eller vill. Det är första dagen på peace and love och jag tänker inte plågas hos en tandläkare på min födelsedag. Så därför måste jag ringa och ändra den tiden. Tyckte dom var lite jobbiga nu faktiskt… Bleh.

Bilden beskriver lite hur roligt jag har det idag.

Lämna en kommentar

