Om helgen

Okej, i fredags var kul! Visst var vissa stunder sämre och vissa bättre men överlag så var det mesta kul. När jag kom hem till Jenny så solade vi lite och sånt mys. Sen åt vi mat och gjorde oss klara för kvällen. Lina kom däremellan också och senare kom Madde och Hill-systrarna. Vi satt oss ute i gräset och drack och såntdära. Vid halv 8 började vi röra oss mot bussen som vi tog för att åka till Falun. När vi kom dit skulle alla kissa och grejer så det blev att vi gick in till Hill-systrarnas bror och blev även då kvar där ett tag. Sååå, jag missade alltså Rixfm. Gjorde väl inte så mycket men men. Sen gick vi runt lite och innan vi åkte hem hann jag träffa fler glada vänner.

Igår var jag och Fredrik bara hemma oss mig. Vi grillade och tittade lite på sånt och hade det allmänt mysigt. Lite bilder från fredags nuuuu: Se och njut!


Lämna en kommentar

