Innan jag åker till Falun igen

Även fast bloggen får lida denna vecka så sjunker ändå inte min statistik, gör mig superglad.Speciellt när jag inte ens har en dator att blogga ifrån (sitter vid mammas nu). Däremot valde jag ganska så spontant igår att köpa min dator iallafall. Har inte fått tillbaka den än men ville inte vara utan den.

Kan inte gå riktigt heller. Vill bara gråta för jag vill inte ha ont på fredag. Jag måste kunna få ha mina nya skor jag köpt, för att ha på studenten. Jag har en blåsa från helvetet på sidan av foten neranför lill-tån. Tror jag aldrig varit med om en värre blåsa. Ikväll kör jag på bandage runt foten (haha…) och mammas lite för stora tygskor. Hoppas det går bra för ikväll ska jag dansa inne på Etage! Ses vi? 😀

Lämna en kommentar

