Dagen innan studenten!

Jag ångrar lite att jag åkte och fixade till flaket nu ikväll. Inte för att jag inte ville, för det ville jag ju verkligen men jag borde ha stannat hemma och vilat mina fötter. Mina skavsår har nästan gått över och av de kände jag inte så jättemycket men jag har bara ont i fötterna allmänt. Ni vet hur fötterna ibland kan må efterman gått en dag va? Så känns mina fötter. Och det kändes lite innan jag åkte och nu är det illa. Det var en bit att gå ikväll om jag söger så. Jag kommer ju inte ha ont i morgon bitti men däremot kommer jag nog få ont i fötterna ganska snabbt.

Kom hem sent också. Fast jag gick därifrån tidigare än de andra. Allt jag vill är att sova men jag måste äta en sen middag, duscha och måla naglarna. Imorgon kommer bli en av mina bästa och roligaste dagar.Ska vara lyckligast.

Lämna en kommentar

