Tjata tjata tjata

Har fortfarande inte förstått att jag har tagit studenten. Fast vilken student har det egentligen? Jag kan inte tänka mig att jag inte ska tillbaka till skolan igen, att jag inte ska sätta mig på alltid samma plats i klassrummet igen och att jag då ska sitta på den där platsen och blogga istället för att göra det jag borde göra. Jag vill ju tillbaka till skolan igen i augusti. Jag vill inte söka desperat efter ett jobb. Jag vill inte vara arbetslös och jag vill inte heller plugga på någon högskola.

Gymnasiet har varit de bästa 3 åren i mitt liv och jag kan inte tänka mig att mitt liv skulle bli bättre nu efteråt. Det känns som mitt liv kommer bli sämre. Känns nästan som att livet är slut.

Och hur tänkte ni nu? ”Jaja, Linda, vi veeeeeeet.” Eller?

Snodde bilden av söt-matilda. Fett fin är den.

Lämna en kommentar

