Regn och slusk

Varför ska det vara sånt fult väder för, undrar jag? Det typ spöregnar ute. Jag vill sitta ute och bli brun, hallå? Eller åtminstånde få hänga tvätt där ute.

Även fast jag inte bestämde mig för att gå upp någon speciell tid idag, alltså, att jag skulle sova så länge jag ville. Igår bestämde jag ju mig för att gå upp vid 9 och jag vaknade vid 9 idag ändå. Vaknade med ett ryck. Drömde att Bella var instängd i någon liten hydda/koja och jag hade fått uppdrag att rädda henne. Jag fick en lapp med ett kodsystem och varje dag skulle jag klicka in två siffror. Det skulle ta ungefär en vecka totalt eftersom jag bara fick trycka in siffrorna en gång om dagen men iallafall. Jag kom aldrig in till Bella för när jag var påväg dit blev jag jagad av en liknande grottmänniska som bet av hud på sig själv. När han såg mig vara påväg till Bella så började han jaga mig. Och jag kan aldrig springa i en dröm. Precis när han kom i fatt mig och skulle ta mig vaknade jag.

Ville bara dela med mig av den informationen, tack.

 

Lämna en kommentar

