Tisdag 14 juni 2011

Sitter och äter min andra frukost för dagen. När Fredrik går upp så följer jag med litegranna och när han äter frukost vill jag också ha lite, haha.

Jag kom på att jag inte skrivit vad jag fick i studentpresent? Jag fick massa roliga saker men av mamma, pappa och Ida fick jag en cykel! 😀 Jag fick välja själv vilken jag ville ha så vi ska iväg och köpa en i eftermiddag. Wiiihooo! Sen ska jag och Fredrik även ut och äta på tacobar. Jag vet inte varför jag är så sugen på tacobar men idag har vi varit tillsammans i 1 år och 4 månader så kan ju använda den som en ursäkt till att gå ut och äta. Men innan vi åker till Borlänge måste jag vänta på att de ska komma hem. Förhoppningsvis går det inte lika segt som igår.

Lämna en kommentar

