Saknar min dator

Jag saknar min dator. Gud vad jag saknar min dator. På ett sätt kanske det är lika bra att jag inte har den, för då gör jag andra saker. Som tillexempel läser. Har läst ut Linas kvällsbok nu. Började dock på Linas kvällsbok 2 för en stund sen, så jag läser ju egentligen fortfarande om Lina. Haha åh, bra bok.

Men det finns liksom inga bilder på den här datorn typ. Har bara bilder från studenten och hur kul är det att bara lägga upp såna bilder när de inte ens hör till texten. Orkar inte ta bilder på mig själv heller. Rolig min blogg blir dåva. Nej, nu ska jag skicka iväg ett mail till skolan och höra när jag egentligen får tillbaka datorn.

Lämna en kommentar

