Dagsresumé

Jag skiter i att klockan är efter tolv och ska istället berätta om min fredag. Jag sov till tjugo i elva, längsta på hela veckan och orkade ändå inte gå upp så låg kvar till tolv ungefär. Väntade på Fredrik som kom strax innan ett. Vi åt mat och bara chillade tills klockan blev halv fem eller något. Då for han hem till sig och jag till Jenny. Där fick jag tacos och godis och vi pratade och kikade på en film. Precis vad jag behövde en fredagskväll.

Iofs åkte jag hem redan vid nio med min mamma och min bror, vi satt på altanen en stund innan vi gick in och såg film. Den underbart fina filmen Water for elephants. Ni måste se!

Nu är mina ögon trötta och ska snart sova. Imorgon väntar ännu en regnig dag, spännande!

2 thoughts on “Dagsresumé

Lämna en kommentar

