Snyggfejs

Det var inte ens en månad sen jag, syster och min mamma var i Falun och fotograferades för modell för en dag grejen. Och så ska jag dit igen idag. Mamma vill ha en bild på oss 3 barn så därför ska jag dit idag också. Hoppas bara inte det är mycket folk. Orkar inte riktigt det känner jag. Men annars så var det ju rätt kul förra gången så det blir säkert kul nu också. Ska ha studentklänningen på mig. Tar alla chanser för att få använda den igen. Älskar den!

vubb

Jag och Ida förra gången och ja, jag bryr mig inte att det är andra gången jag lägger upp den på bloggen.

2 thoughts on “Snyggfejs

Lämna en kommentar

