10:48

Jag skulle kunna ligga i sängen och sova hela dagen idag. Men jag gick upp tjugo över tio ändå, fast mina ögon bara ville blunda. Jag har ju faktiskt sovit sjukt länge, så jag förstår inte riktigt? Jag och Fredrik började kolla på en film igår, klockan var typ kvart över 9 tror jag. Jag hann inte se så speciellt länge innan jag somnade. Visst har jag vaknat några gånger åså efter det men ändå, fortfarande trött?

Jag jobbar alltså inte idag. Bara två-dagarsgrej. Målade i ett rum och tjusigt blev det också minsann! Jag med, när jag hade färg i håret 😀

Lämna en kommentar

