Sliten tjaj

Peace and love var så jävla kul. Underbart men så himla jobbigt. Bästa var nog Veronica och Håkan, fast det var så himla mycket mer som också var bra, 30STM, Daniel Adams-Ray, Maskinen och Oskar Linnros. Vårat camp ägde som aldrig förr. Det har varit den bästa festivalen på alla 4 år.

Fast jag grät igenom nästan hela Håkankonserten. Så många känslor som kom på samma gång så jag bölade i ungefär 2 timmar i sträck. Sen träffade jag Fredrik och festade till klockan 5 på morgonen.

Nu är jag tröttare än aldrig förr så nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Sova till klockan blir halv 6 för då ska jag upp jobba. Yepp!

Lämna en kommentar

