Måndag måndag måndag

Hemma efter en heldag på jobbet. Jag målar igen, som jag gjorde två dagar innan midsommar, fast nu på en annan vägg dårå. Jag har varit så trött under dagen så mina ögon har åkt ihop hela tiden typ, och inte får jag vila något nu heller. Mitt rum är bajsstökigt. Så som det brukar bli när jag är borta hela veckan och bara är hemma en liten stund. Då när jag väl är hemma, så släpper jag bara sakerna på marken.

Ska försöka bli klar snabbt med mitt rum så jag sedan kan kolla in min mail och bloggar och föra över bilder till datorn. Sen visa er en bildbomb från P&L!

Bild från P&L’s hemsida.

Lämna en kommentar

