Nayttu

Har sovit till och från hela eftermiddagen känns det som, och nu ska jag lägga mig och försöka sova igen. Mitt rum som jag bara hann städa litegrann igår är lika äckligt igen men orkar verkligen inte städa.

Jobbig vecka jao. Både för mig och för er, bara för jag är usel på att uppdatera min blogg. Ska försöka börja lägga upp bilder från pl imorgon och så iallafall. För jag vet ju att ni vill se.

Snygg bild på det. Nu ska jag be till Gud att jag inte kommer hosta så mycket så vi inte kan sova.

One thought on “Nayttu

Lämna en kommentar

