Timeless

Jag drömmer nästan varje natt fortfarande om peace and love. Fast det har gått en vecka nu? Igår natt drömde jag att vi stod längst fram på Håkan Hellström och jag köpte en svindyr glass. I natt drömde jag att det var sista dagen på festivalen och jag och Fredrik ville inte dra hem, så vi bestämde oss för att tälta på någon annans gård??

Vi valde en random gård men självklart visste jag vem personen var som tydligen bodde där. De satt och åt middag men var samtidigt helt lugna med att vi började tälta på deras gård och höll på.

Aja, har aldrig påstått att mina drömmar brukar vara logiska.

 

One thought on “Timeless

Lämna en kommentar

