We shine

Förutom motvinden som jag hade typ hela vägen så gick det bra att cykla till Borlänge igår. Jobbigast är ju biten mellan Gimsbärke och Amsberg då jag cyklade på riksvägen. Men annars var det bara kul! Lär ju bli av flera gånger det där. Nu när man är som jag och inte skaffar sig ett körkort.

Idag har jag och Fredrik varit ute på stan, gått runt lite, ätit glass och så har Fredrik klippt sig, så nu är han fin i håret!

Imorgon ska vi till morbror Håkan och Kristina och hjälpa de att flytta från deras lägenhet till deras nya hus. Åh, jag vill också flytta. Dör nog lite snart.

Lämna en kommentar

