Måndagskvällen åsådära

Denna kväll håller jag på att städa bland ett av våra förråd. Vi har två förråd här nere i källaren och det var ett tag sen jag bestämde att jag ville ha ett av dom som garderob. Så nu städar jag det första så jag får plats att lägga in grejer som ska vara kvar i den andra. Kul va?!

Jag såg förresten Justin Biebers dokumentär igårkväll. Och jag måste ju erkänna att den faktiskt var bra? Justin är ju för gulle! Speciellt när han tar upp en tjej från publiken under låten ”one less lonely girl”.

Spola fram till 3:20 om ni inte orkar se hela. Tänk känslan!

2 thoughts on “Måndagskvällen åsådära

Lämna en kommentar

