Godnatten

Det där jag skrev om igår om att jag skulle ringa om jobb. Jag gjorde det också, jag ringde 7 gånger utan att få något svar. Jag får väl testa imorgon igen.

Förutom det idag så har jag inte gjort mycket alltså. Fixat det sista i garderoben, tvättat och försökt få tiden att gå typ. Långtråkig dag alltså. Hoppas på en bättre morgon dag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tre kronor, tjing!

Ena sidan. Den där jordgloben ska nog egentligen inte stå där. Jag vill att den ska lysa men den gör det inte.

Andra sidan. Ignorera resväskorna.

Studentgosedjuren fick bo där inne också.

Lite smågrejer som ska fixas bara. Vill ha fler korgar och byrån (där jordklotet står) ska också målas, men det får bli senare. Orkade inte vänta längre.

Lämna en kommentar

