Igårkväll & hela dagen idag

Den här dagen jag har mestadels bara legat i sängen. Jag vaknade halv 6 av att tv’n fortfarande var på. Letade efter dosan överallt innan jag hittade den under Fredriks arm. Efter några minuter fick jag lov att dricka mer vatten eftersom det var slut i glaset. Gick på toa och drack så jag fick ont i magen. När jag sedan la mig i sängen igen så kunde jag inte somna om. Låg bara och tänkte vad som fan hände igårkväll/natt?

Vid 6 väckte jag Fredrik. Behövde prata men när Fredrik sen somnade igen kunde jag fortfarande inte somna?! Hungriga var vi ju också såklart så vid 7 satt vi i sängen och åt smörgås och till det drack vi cola. Strax före 9 somnade jag iallafall och sov till kvart över 10. Gud.

Så idag har jag alltså: Tittat på en drös med Big bang, ätit nudlar, ätit pizza och druckit cola. (Cola är bara gott när man är bakis och när det är varmt ute, men då måste den vara kall.)

Tog väl några bilder igår kväll? Kommer upp imorgon om det finns några bloggbara. Har liksom inte sladden här, men imorgon ska jag hoooome!

Lämna en kommentar

