Blogga om bloggen

Har ändrat lite med utseendet som ni kanske ser. Bara en sak som fattas, tiden. Man ser inte vilken tid mina inlägg postas. Men eftersom jag inte vill skaffa mig ett eget webbhotell, så mycket pengar är inte den här bloggen värd, som gör att jag kan göra obegränsade med saker här på wordpress, så ska jag uppgradera mig lite så jag kan ändra utseendet hur jag vill. För de teman som jag kollat runt på här så finns det bara två stycken som visar tiden och de har inte alls passat för övrigt.

Åh, jag orkar inte att jag måste betala för att få det precis som jag vill. WordPress kan vara så jävla bra, om man gör rätt, vilket kostar lite. Men jag vägrar att byta tillbaka till blogg.se och har ingen lust att byta till en annan portal heller. Orkar inte. Nu ska jag bädda ner mig i sängen.

Ps. Klockan är 23.20

Lämna en kommentar

