Mina röster i blogawards

Tänker lägga upp här, som förra året, och visa vilka jag röstat på i blogawards, även om ni bryr er eller inte.

Kategori: Elitblogg
Min Röst: Kenza
Kommentar: Hade lite svårt att bestämma mig men jag tror nog att Kenza är den mesta värdiga vinnaren.

Kategori: Blogstar
Min Röst: Juennifer
Kommentar: Även om jag nu skulle veta vilka de andra var så skulle jag ändå rösta på Jennifer. Hon stiger mer och mer på min personliga lista över favoritbloggar!

Kategori: Guldpennan
Min Röst: Hanapee
Kommentar: Ärligt talat så hade jag hoppats på Spiderchick i den här kategorin men när jag tänker efter så är Hanna den som förtjänar den mest. Hoppas verkligen hon vinner det här!

Kategori: Blogginspiratör
Min Röst: Egoina
Kommentar: Hade inte kommit på någon bättre än Egoina här! Hon är min favoritblogg av alla bloggar och insperar sjukt mycket.

Kategori: Årets internationella blogg
Min Röst: Sara Montazami
Kommentar: Läser ingen av dessa bloggar men har varit inne på Saras några fåtal gånger och sen är ju hon en Montazami så.

Kategori: Kulturblogg
Min Röst: Carolina Gynning
Kommentar: Har inga speciella åsikter oki.

Kategori: Årets bloggprovokatör
Min Röst: Katrin Zytromeirska
Kommentar: Svårt.

Kategori: Bloggraket
Min Röst: Peter Nilsson
Kommentar: Gillar inte ens Peter men han passar ändå som raketen men just nu ångrar jag mig lite att jag inte röstade på Angelica istället.

Kategori: Teknikblogg
Min Röst: Lilla Gumman
Kommentar: Eftersom det är den enda bloggen jag vet vilken är.

Kategori: Trendblogg
Min Röst: Andreas Wijk
Kommentar: Den här var också svår. Men eftersom jag inte varit inne på någon av de andra så fick det bli han. Förutom Rebecca då, men jag vet inte så mycket om henne ändå.

Lämna en kommentar

