Cykel-Linda… eller?

Kom nyss hem från mormor och morfar där jag ätit en bulle. (Tänkte ta bild men glömde såklart *dålig bloggare*) Cyklade också och jävlar vad ont i stjärten jag har! Har cyklat mycket idag och igår.

  • Först igår cyklade jag till Fredrik. Ska ta reda på exakta milen dit, det är ju ca 1,5 mil men det är ju efter riksvägen och jag åker ju på andra vägar.
  • Sen cyklade vi från Fredrik hem till min bror. Tar typ 15 min så måste ju vara några km.
  • Cyklade hem till Fredrik igen (med en omväg förbi ica, men det behöver vi väl inte räkna med)
  • Cyklade till arbetsförmedlingen idag på ca 10 minuter.
  • Cyklade hem till Fredrik igen.
  • Och sen från Fredrik och hem.

Nu måste det här asset få vila men jag känner hur mina benmuckler växer! 😉

Lämna en kommentar

