Cykla i regn

Vi fick strömavbrott nyss. Tur att den inte varade så länge. Regn fick jag på mig när jag cyklade hem också. Blev blöt men det gick bra ändå! Igår när jag cyklade till Borlänge tog jag en annan väg, över älven och över Repbäcken och Båtstad. Kändes som det tog mycket längre tid än vanliga fall men tog knappt 5 minuter längre. Idag när jag cyklade hem så tog jag samma väg men upptäckte att jag tydligen gjorde en liten omväg igår, men nu vet jag det! Skönt att slippa åka på riksvägen så mycket.

Resten av kvällen kommer jag nog bara ligga mest i sängen och kika på min dator. Så mycket till liv har jag ju, vet ni!

Lämna en kommentar

