Godmorgon 10.48

Jag hade en sjukt konstig dröm när jag sov. Det hände massa konstiga saker, som jag nu inte orkar ta upp men jag var vid något badhus liknande och det känns som jag varit där förut.

Aja, det roliga var att i drömmen sa jag att ”såna här saker kan inte hända, det måste vara en dröm” och ville vakna. Tillslut vaknade jag. Fast inte på riktigt, utan jag drömde att jag drömde.

Fult. Nu ska jag duscha och sedan packa och göra mig klar för en vecka i borlänge. Berättar om igår kväll lite senare.

Lämna en kommentar

