True talet och pyttipanna

Kollade nyss på det där nya programmet True Talent på 3an. Det verkar vara bra åså men är det bara jag som tycker att det känns att varje person som de valt ut måste ha något som gör att vi ska tycka synd om dem? Klart vissa var ju helt förstående men jag fick känslan av att de fick lov att klämma ut något ”ont” ur varje deltagare. Och det är ju inte första gången det händer i såna här program precis. Men jag kommer nog sitta klistrad varje gång det visas, såklart :’)

Annars dåå, var ju hem en sväng idag, sen åkte jag tillbaka hit och till middag har jag ätit en av mina favmaträtter:

Lämna en kommentar

