Amor vincit omnia

Den där metallskenan ville tydligen inte alls hänga kvar tills imorgon. När jag borstade tänderna tidigare idag då hamnade den på tandborsten och det var ju tur att den hamnade där och inte ner i avloppet, eftersom det hade kostat lite att sätta dit en helt ny. Men känner mig lite småskraj att tänderna ska dela på sig igen och jag ska få tillbaka min glugg, men jag vet ju att den inte gör så på så kort tid. Imorgon tandläkaren alltså, halv 2.

Jag följde med Jenny att tatuera sig idag! Skitfin blev den, är nog lite avis allt. Det står ”kärleken övervinner allt” fast på latin och så ett litet hjärta.

Nu är det ju plast på men asfin blev den!

Lämna en kommentar

